STYLIZACJA KONKURSOWA: PASTELOVE BY TUFAFIN

17.10.2015


Dziś przedstawiam Wam moją stylizację na konkurs organizowany przez nowy portal na mapie modowych serwisów internetowych - PasujeMi.pl [klik]. Jeżeli szukacie kreatora do tworzenia kolaży, chcecie się zainspirować lub lubicie gdy ubrania różnych marek znajdują się w jednym miejscu to polecam Wam tę stronę.


______________________________

PASTELOVE BY TUFAFIN 
Rozpoczynając projektowanie looku od razu wiedziałam, że zacznę od wyboru jesiennego płaszcza. Ten pastelowy, szaro-różowy idealnie wpasowuje się w tegoroczne trendy i skradł moje serce od pierwszego wejrzenia! Mając bazę rozpoczęłam dobieranie pozostałych elementów. Postawiłam na białą koszulę z dekoltem w "V", który polecam osobom z szerszymi ramionami - optycznie je zmniejszy - oraz podziurawione jeansy boyfriendy. Blasku dodają akcesoria: srebrne kolczyki i zegarek, gwiezdna torebka, która stała się moim nowym marzeniem oraz, w zależności od nastroju i okazji, mokasyny lub czółenka.

Jak widać jesienna garderoba nie musi być nudna! Ja w takim zestawie czułabym się świetnie i wiem, że nie przeszłabym ulicą niezauważona!


Opis wszystkich elementów stylizacji wraz z cenami i linkami do sklepów znajdziecie na moim profilu na PasujeMi.pl [klik].
______________________________