WYDARZENIE

17.01.2015



Cześć!

Dziś post prosto z pokazów kolekcji dla panów!

Jednak czy są to inspiracje jedynie dla mężczyzn? Zdecydowanie nie!
Tworząc ten wpis nieraz wzdychałam i myślałam 'nosiłabym'. Piękne garnitury, płaszcze, ciekawe koszule oraz bluzy.. Nic tylko podpatrywać lub podbierać! 
Z kolei przy pewnych kolekcjach łapałam się za głowę, robiłam ogromne oczy albo podśmiewywałam się pod nosem. Wizje i pomysły niektórych projektantów są zaskakujące lub po prostu dziwne. Mężczyzna + róż + koronka? Astrid Andersen nie widzi przeciwwskazań! Siatki na głowie? Również nic dziwnego!

Zobaczcie mój skrót dotychczasowych pokazów Fall 2015 Menswear!

Agi & Sam

Alexander McQueen

Astrid Andersen

Burberry

Casely-Hayford

Christopher Raeburn

Christopher Shannon

Craig Green

Dsquared²

Dunhill

E. Tautz

Ermenegildo Zegna

Gieves & Hawkes

Hardy Amies

J.W. Anderson

James Long

Katie Eary

KTZ

Lee Roach

Lou Dalton

MAN

Margaret Howell

Marni

Matthew Miller

Moschino

Nasir Mazhar

Pringle of Scotland


Richard James

Shaun Samson

Sibling

Topman Design


Jak można było zauważyć mi najbardziej spodobały się propozycje Dsquared², Hardy'ego Amiesa oraz Pringle of Scotland. Jednak moją uwagę zwróciły także kolekcje Alexandra McQueena, Burberry, Dunhill, Jamesa Longa, KTZ, Lee'a Roach'a, MAN, Richarda Jamesa i Topman Design.

A które Wam spodobały się najbardziej?
Pytanie oczywiście do panów jak i do pań!
______________________________

Życzę wszystkim miłego wieczoru!