WHAT I WORE #1

2.11.2015


24 października wzięłam udział w gdańskich Targach Mody i Designu Bakalie.
Dziś chcę Wam pokazać co miałam tego dnia na sobie!


______________________________

Mamy jesień, a ja jestem niesamowitym zmarźlakiem, więc założyłam na siebie trzy długie rękawy - bluzkę w czarno-białe paski, która zawsze mnie ratuje w sytuacji gdy "nie mam co ubrać", jeansową kurtkę, która zdecydowanie ożywiła całość oraz czarną skórę na wierzch. Przezorny zawsze ubezpieczony, więc dodatkowo owinęłam się moim szaliko-kocem. Do tego jeansy, sztyblety z lakierowanej ekoskóry i charakterystyczna torebka.
Wyszykowana wyszłam na dwór i na mojej twarzy pojawiło się delikatne zdziwienie - wiosna! Jednak w ostatecznym rozrachunku było mi w tym zestawie idealnie i bardzo wygodnie. Świetnie sprawdził się podczas biegania między wieszakami w zatłoczonych pomieszczeniach Sztuki Wyboru!

O samym wydarzeniu, czterech młodych markach oraz moim łupie opowiem Wam już niedługo!


kurtka skórzana: H&M | kurtka jeansowa: sh | bluzka: sh | spodnie: H&M | szal: H&M | torebka: sh | buty: Mohito

fot. Bartosz Rumiński
______________________________