RELACJA: TARGI MODY SEASIDE FASHION

30.11.2015


15 listopada odwiedziłam trójmiejskie targi SeaSide Fashion. Ubrania, biżuteria, galanteria, własnoręcznie wykonane gadżety oraz produkty dla dzieci - takie przedmioty znajdowały się na stoiskach kiermaszu. Równolegle do niego trwały warsztaty z Twoją Nietypową Stylistką dotyczące tworzenia idealnej szafy.

Co mnie się podobało? Jakie ciekawe marki odkryłam? Zapraszam do lektury!

______________________________

Świetna lokalizacja
7. edycja SeaSide Fashion odbyła się w Teatrze Wybrzeże w Gdańsku Głównym. Lokalizacja w centrum miasta z pewnością ułatwiła dojazd z różnych zakątków Gdańska i pobliskich miejscowości oraz przyciągnęła widzów teatru, a także przechodniów, którzy wybrali się na niedzielny spacer.
Ponadto samo wnętrze budynku spełniło swoje zadanie - dużo miejsca dla wystawców, ogromne lustra na korytarzu i przestrzenne łazienki w roli przymierzalni.

Ciekawi wystawcy
Przyznaję - wystawców było niewielu, ale znalazłam wśród nich 4 perełki!
Moje serce skradły dwie torebki - skórzana Agaty Czerkawskiej z Bydgoszczy oraz frędzlowata, wykonana od A do Z ręcznie marki Rojkowa. Spodobały mnie się tak bardzo, że nie wiedziałam, którą wybrać i w końcu nie wzięłam żadnej. Ah, to niezdecydowanie! Oprócz kroju i starannego wykonania w obu przypadkach dodatkowym atutem była bardzo przyzwoita cena.
Marki stricte odzieżowe, które wpadły mi w oko to Mucha Nie Siada oraz Noboko. Ta pierwsza zaciekawiła mnie spódniczkami w wersjach dla dorosłych kobiet, a także młodych dam. Firma ma w swojej ofercie modele rozkloszowane podszyte tiulem oraz ołówkowe. Najbardziej spodobały mnie się te w komiksowe wzory. Natomiast z asortymentu Noboko uwielbieniem dażę bluzy i sukienki z dresowego materiału ozdobione aplikacjami przypominającymi kafelki.

Sprawdźcie projekty tych marek na Facebooku: Agata CzerkawskaRojkowaMucha Nie SiadaNoboko.

Motywujące warsztaty
Była to druga edycja kiermaszu urozmaicona bezpłatnymi warsztatami prowadzonymi przez Anitę Janicką-Kalcov znaną jako Twoja Nietypowa Stylistka. Wejściówki rozeszły się w mgnieniu oka. Miałam szczęście, że utworzono dodatkową, trzecią turę!
"10 podstawowych zasad tworzenia doskonałej szafy" to temat spotkania. Anita udzielała cennych wskazówek oraz nakłaniała do dyskusji. Te podpowiedzi nie były dla mnie czymś nowym. Jednak sposób prowadzenia warsztatu zmotywował mnie do wdrożenia ich w  życie!
Na koniec każda z uczestniczek otrzymała kartkę z zapisanymi zasadami wraz z komentarzem. Nietypowa Stylistka namawiała nas do dzielenia się nimi, więc czekajcie na wpis!

Fotorelacja
Abyście również zobaczyli jak wyglądało SeaSide Fashion załączam krótką fotorelację. Autorem zdjęć jest Przemek  Zwolan, któremu serdecznie dziękuję za umożliwienie publikacji.

______________________________