BOHOBOCO I SILVER TSUNAMI - kampania jesień-zima 2015/16

2.09.2015


Polski duet BOHOBOCO nadal pozostaje wierny trendowi silver tsunami. Do współpracy przy kampanii jesień-zima 2015/16 po raz kolejny została zaproszona niemalże 81-letnia Helena Norowicz. Znowu jest elegancko i z klasą! Poprzednio aktorka wystąpiła w roli modelki w kampanii wiosna 2015 wraz z dużo młodszą Magdaleną Jasek.

Kooperacja projektantów ze starszymi osobami nadal jest w Polsce rzadko spotykana. Dzięki temu kampania BOHOBOCO nie pozostanie niezauważona. Ponadto marka wysyła sygnał, że jej kolekcje adresowane są również do dojrzałych konsumentów, którzy - jak wynika z badań - są grupą bardzo zamożną.

Silver tsunami - trend, który zauważa i kieruje usługi oraz produkty do konsumentów w starszym wieku. Jest wynikiem zmian społecznych.
______________________________

zdjęcia: [fanpage marki BOHOBOCO]
______________________________