INSPIRACJE

11.01.2015



Witam poraz pierwszy w roku 2015!
Chociaż minęło już trochę czasu od powitania nowego roku, zapytam - jak udała się Wasza zabawa sylwestrowa? Moja minęła ekspresowo, mimo że spać poszłam dopiero o 9 rano. A wszystko dzięki super towarzystwu!

Na początek kilka ogłoszeń:

Chciałabym Was poprosić o
ZAGŁOSOWANIE W ANKIECIE,
którą znajdziecie po prawej stronie.
Chcę, aby blog się rozwijał i jestem bardzo ciekawa jakie tematy są dla Was interesujące!

Zapraszam także na mój świeżo utworzony
FANPAGE NA FACEBOOKU, 
na którym znajdziecie się klikając TUTAJ lub na zdjęcie poniżej.
To dopiero początek, ale obiecuję, że będzie jak najbardziej inspirujący i ciekawy!



A w przygotowaniu jest już kolejny wpis o marce Victoria's Secret (pierwszy możecie zobaczyć TUTAJ), a także drugi post z moją stylizacją połączony z przeglądem sklepowych półek!

______________________________

A teraz na blogu kolejny raz zagoszczą prace pana Haydena Williamsa!
Tym razem stworzył serię ilustracji, której dał nazwę "Style in the City". 
Moje ulubione zestawy to zdecydowanie pierwszy oraz trzeci!

A które stylizacje są według Was najlepsze?







Miłego wieczoru!