STYLIZACJE

28.12.2014



Święta, święta i po świętach.. Najedzeni? Wypoczęci? Zadowoleni?
Mnie niestety dopadło choróbsko, ale dzielnie z nim walczę!

DODATKOWO! Nareszcie odkryłam co zrobić, aby działa funkcja ‘OBSERWATORZY’! :D
Dlatego zapraszam wszystkich chętnych do obserwowania mojego bloga!
______________________________

Dziś post nieco wyjątkowy, bo pierwszy z moimi stylizacjami.
Oto co miałam na sobie przez trzy świąteczne dni!

WIGILIA
Biała koszula, czyli stanęłam w obliczu wyzwania! Każdy bowiem wie jak ryzykowne jest połączenie podstawowej świątecznej potrawy, czyli barszczu z pierogami, z jasnym ubraniem!

koszula: second-hand | spodnie: H&M | torba: Atmosphere | futro: no name
Do dodania białego futerka skusiła mnie świąteczna ilustracja Haydena Williamsa, którą znajdziecie w TYM POŚCIE.


I DZIEŃ ŚWIĄT
Niestety. Dzień po wigilii złe samopoczucie przygwoździło mnie do łóżka. 
I jak mówi napis na bluzie 'Jestem super w łóżku - mogę spać nawet 9 godzin' - lub cały dzień! ;)

bluza: second-hand | legginsy: no name


II DZIEŃ ŚWIĄT
Jeeest! Przeziębienie szybko zostało pokonane (szkoda, że nie na długo), więc ostatni dzień Bożego Narodzenia, ubrana w grubaśny i ciepły sweter, spędziłam w rodzinnym gronie.

sweter: second-hand | futrzany kołnierz: H&M | spodnie: second-hand | buty: Deichmann | torba: Atmosphere

Który z zestawów przypadł Wam najbardziej do gustu? 
______________________________

A co nam teraz pozostało? Oczywiście przygotowania do sylwestra! Nie ma co mówić – czas nas goni ;)


Pozdrawiam i do zobaczenia jeszcze w roku 2014!