POWITANIE

3.12.2014



Cześć! Od dawien dawna zastanawiałam się nad założeniem bloga o tematyce modowej. Jednak zawsze znalazłam jakąś wymówkę lub nie miałam konkretnego pomysłu. Teraz już wiem – chcę poszerzać swoją wiedzę na temat mody oraz dziedzin z nią związanych dlatego

zdjęcia pochodzą z google grafiki i tumblr


Chcesz razem ze mną odkrywać świat mody lub masz ochotę podzielić się swoją wiedzą na jego temat? Szukasz inspiracji? Jeżeli tak to zapraszam do czytania, oglądania zdjęć, obserwowania i wyrażania swojej opinii :)
______________________________________________________________

W pierwszym poście opowiem kilka słów o mnie, moim stosunku do mody oraz mojej szafie i stylu.

Have fun!



O MNIE I MOIM NASTAWIENIU DO MODY

Mam na imię Gosia, mam 22 lata i jestem z Gdańska. W przeszłości imałam się wielu zajęć, m.in. trenowałam pływanie i taniec towarzyski.
Obecnie studiuję Oceanotechnikę – Zarządzanie i Marketing w Gospodarce Morskiej na Politechnice Gdańskiej.

Gdańsk - Stare Miasto | Gdańsk - Brzeźno | Sopot | Westerplatte

Warszawa | wodowanie w Stoczni Nauta | widok z BCT Gdynia | spawanie | stocznia Remontowa Shipbuilding


Lubię podróżować i poznawać ludzi. Wyprawy, niezależnie czy bliskie czy dalekie, inspirują mnie i napawają optymizmem oraz dobrym humorem. Natomiast ludzie są dla mnie źródłem wiedzy, motywacji i uśmiechu. Nie da się ukryć, że jestem także fanką nocnego życia i spędzania czasu w gronie znajomych.
Moim ulubionym sportem są skoki narciarskie. Naszym skoczkom kibicuję od najmłodszych lat.

Warszawa | Radom | Kraków | Białystok
Olecko | Zakopane | Chmielno | Trakai (Litwa)



A czym jest dla mnie moda? Dopiero niedawno odkryłam, że moda to nie tylko ubrania i akcesoria w mojej szafie oraz stylizacje, które mogę z nich stworzyć. Jest to również historia, kultury, przejawy buntów, marki, trendy, inspiracje, sztuka, wydarzenia, przygotowania, tkaniny, kolory, desing, marketing, organizacja, dziennikarstwo i  przede wszystkim mnóstwo ciężko pracujących i zaangażowanych ludzi. 

Jednym zdaniem – modę postrzegam jako połączenie historii, sztuki i biznesu. 

A czym dla was jest moda? Z chęcią poznam wasze opinie!



O MOIM STYLU I MOJEJ SZAFIE

W moich stylizacjach i szafie dominują czerń, biel, szarości oraz burgund i czerwień, które zazwyczaj spełniają rolę akcentów. Jeans to również podstawa – spodnie, spodenki, kurtki, a nawet trampki i torebki. Lubię także brązy i beże, ale one występują dużo rzadziej.

Często akcentem jest kolor na paznokciach, a czasami i na ustach. Paznokcie najlepiej dłuższe w kształcie migdałków, ale koniecznie moje naturalne.

Częściej noszę spodnie niż spódniczki czy sukienki. 
Nie wyobrażam sobie, aby w mojej garderobie zabrakło skórzanej kurtki, marynarek i białego t-shirtu.

Ulubione dodatki to kominy, szale, szaliki, chusty, kołnierze – owinięte wokół szyi, zwisające swobodnie lub związane przy torebce.
Z biżuterii złoto i srebro, oczywiście osobno. Nie lubię łączyć, np. złotych łańcuszków ze srebrnymi elementami na torebce lub butach, chociaż i mnie się zdarza.






Większa część mojej szafy pochodzi z lumpeksów. Są to miejsca, w których za grosze mogę znaleźć niepowtarzalne i unikatowe ubrania w świetnym stanie. Nieraz kupuję rzeczy wymagające przeróbki – to rozwija kreatywność oraz pozwala na stworzenie czegoś oryginalnego, tylko mojego.
Lumpeksowy zakup życia? Oryginalny różowy komplet (marynarka + spódnica) od Chanel. Cena? 5zł!
______________________________________________________________

Życzę wszystkim cudownego wieczoru i do zobaczenia niedługo!

W przygotowaniu jest już kolejny wpis!